Heb je de bestelling ontvangen en is er iets misgegaan tijdens het productieproces, is de bestelling beschadigd of per ongeluk verkeerd verstuurd en wil je een item retourneren? Dat vinden wij erg vervelend. We gaan graag samen met je op zoek naar een passende oplossing!
1. Neem contact op met onze klantenservice
Als je onverhoopt niet tevreden bent met je bestelling, dan kun je ons dat binnen 10 dagen na de verzenddatum laten weten door contact op te nemen met onze klantenservice via +31 (0)519 228 228 of het contactformulier. Vermeld je ordernummer in de tekst of houd je ordernummer bij de hand wanneer je ons belt en geef aan waarom je niet tevreden bent met het product. In de meeste gevallen vragen we je ook een foto van het product te sturen.
2. Samen op zoek naar een passende oplossing
Op basis van jouw informatie en/of foto’s nemen we een besluit met betrekking tot de vervolgstappen. Het kan zijn dat we kiezen voor het retourneren van je bestelling, het inzetten van een herdruk van je product of een korting op het aankoopbedrag. Vlaggenmasten worden in principe niet retour genomen, tenzij er iets verkeerd of kapot geleverd is.
3. Producten retour? Print het ontvangen retourformulier uit
Spreek je met onze klantenservice af dat je (een deel van) de bestelling retour kan sturen? Dan ontvang je van onze medewerkers een ingevuld retourformulier via de mail. Vul deze – waar nodig – aan met de juiste gegevens en print deze uit.
4. Verstuur het pakket met retourformulier
Voeg het formulier toe aan je retourzending en verstuur deze naar het adres zoals beschreven op het retourformulier. Let op: voor een juiste en snelle afhandeling van je retourzending is het bijvoegen van dit formulier van groot belang.
5. Na ontvangst storten wij het aankoopbedrag terug
Indien de producten weer in nieuwstaat bij ons afgeleverd worden, storten wij het aankoopbedrag van je zending terug op jouw rekening. Indien je hebt gekozen voor de betaalmethode ‘Achteraf betalen’ zorgen wij dat dit betaalverzoek komt te vervallen.
Overige voorwaarden
- Bovenstaande retourprocedure is van toepassing op voorraadartikelen en niet-gepersonaliseerde producten. Denk bijvoorbeeld aan vlaggenstokken, knoppen en frames. In het geval van gepersonaliseerde producten gelden andere regels.
- Producten met eigen ontwerp zijn speciaal voor jou geproduceerd, evenals producten met een productietijd. Helaas is het niet mogelijk om deze producten te ruilen of retourneren. Het is belangrijk om de preview van het ontwerp dan ook goed te controleren. Is er bij deze producten iets misgegaan tijdens het productieproces? Of is de bestelling beschadigd tijdens de verzending? Neem in dat geval contact op met onze klantenservice via support@dvc.nl en vermeld je ordernummer.
- Voor zakelijke bestellingen geldt geen wettelijke bedenktijd. Ook heb je geen herroepingsrecht. Annuleer je de aankoop? Dan rekenen we hier de volledige aankoopprijs voor.
- Neem voor het retourneren van een vlaggenmast ook contact op met onze klantenservice.
Bekijk ook onze algemene voorwaarden voor verdere informatie omtrent bestellingen.